adidas superstar dames

in Bündisse 18.12.2019 03:41
von Pete Peg • 4 Beiträge

De BBC x adidas NMD Hu Trail Heart adidas sambas / Mind is een gedurfde en exclusieve herhaling van het silhouet dit seizoen. Met een mix van wit, marine, rood en geel over het gebreide bovenwerk van mesh, is het model gemarkeerd met "Heart" en "Mind" op de bovenkant geborduurd, gevolgd door het blauwe TPU-veterapparaat met bijpassende EVA-inzetstukken. Ten slotte maken een witte Boost-middenzool en een zwarte rubberen buitenzool het geheel compleet.

Todd Krevanchi, Functies: (KOPEN) Probeerde, faalde. Voor mij is de relatie met Kanye West voor deze schoen niet relevant. Ik denk dat adidas Originals 'lifestyle'-creaties goed zijn geweest. Dit is gewoon een mooi uitziende schoen. Evange Rodriguez, Kenmerken: (PASS) Ik ben geen grote fan van adidas terrex een adidas Yeezy-model. De 350 Boost is naar mijn mening de beste van een slechte situatie en zeker niet de hype waard die deze belachelijke wederverkoopprijzen veroorzaakt. In alle eerlijkheid zou dit een sneaker zijn waarop ik zou adidas superstar dames wachten en die onder de winkel zou kopen. Helaas zal dat nooit gebeuren, dus het is een gemakkelijke pas voor mij.

Sinds de sneakercultuur mainstream is geworden, hebben we de grote releases van het jaar meteen na de val van de vakantie Air Jordan 11 kunnen buigen. Er is een handvol belangrijke kicks gelanceerd na de jaarlijkse 11s in december, maar ze registreren zich niet op de schaal zoals de 11s omdat mensen opgebrand zijn en genieten adidas copa mundial van de vakantie. Dit jaar is een beetje anders, want er zijn nog drie zaterdagen te gaan na de Space Jam-gekte van afgelopen weekend en Nike en adidas laten nog steeds warmte zakken. Kijk wat er dit weekend aankomt en wat ons team over hen denkt in deze editie van Kopen, Pass, Wacht.

Andres: (PASS) Ik heb de Harden Vol.1 nog niet persoonlijk gezien, maar ik denk dat bepaalde kleuren er redelijk uitzien. Wat dit paar betreft, als adidas meer Xeno-hits aan de bovenkant had toegevoegd, zou het er veel beter hebben uitgezien. Het ziet er gewoon uit als een volledig zwarte colorway.Deze editie van Buy, Pass, Wait voelt als de rust voor de storm. Ondanks dat Nike de All-Star-festiviteiten van dit jaar uit de weg gaat, zal Jordan adidas eqt Brand er volgend weekend zijn met een hele reeks grote releases en je kunt wedden dat adidas Basketball ook voor hun supersterren zal staan.

Nieuws Juan: (WACHTEN) Het is cool om te zien dat dit model de Boost-behandeling krijgt, maar ik wacht liever op een paar redenen. 1. Ik zie deze niet meteen uitverkocht. 2. Ik wacht liever op adidas om een versie uit te brengen die alle Boost onthult. 3. Ik wacht liever nog meer en wacht tot Adidas een Superstar laat vallen met zowel Boost als Primeknit. Als dat eenmaal is vrijgegeven, ben ik er helemaal in.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Ethel Penn
Forum Statistiken
Das Forum hat 663 Themen und 685 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Besucherrekord: 180 Benutzer (28.10.2024 21:20).

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen